Home » אירועים » קריאה להשתתפות בכנס Shenzhen לתרבות ומדיה דיגיטלית

קריאה להשתתפות בכנס Shenzhen לתרבות ומדיה דיגיטלית

אגף קשרי תרבות ומדע במשרד החוץ בשיתוף הקונסוליה הישראלית בגואנגז’ו נענו להזמנת משרד התרבות הסיני להקים ביתן של תרבות, מחקר ויזמות מישראל ביריד שייערך זו השנה ה 13 בתאריכים 11-15 במאי בשנזן.

אנו מזמינים אתכם להעמיד נוכחות ולקיים פעילות במסגרת ביתן זה.

הדגשים בביתן הם על יזמות, מחקר ותרבות בתחום ה creative media והממשק שבין יצירתיות אמנותית וחדשנות טכנולוגית, על כן נשמח להשתתפות מיזמים, חברות, מחקרים ויצירה אמנותית בתחומי המדיה והניו-מדיה, דיגיטל, אנימציה, AR/VR, משחקים דיגיטליים ותחומים סמוכים.

אודות היריד

זו תהיה שנתו ה 13. בשנתו הקודמת משך כ 20,000 אנשי מקצוע מ 98 מדינות ו 5.9 מיליון מבקרים מקומיים. היומיים הראשונים של היריד הם לאנשי מקצוע בלבד (מקומיים וזרים), שלושת הימים הבאים פתוחים גם לקהל הרחב. מותגים סיניים מובילים מציגים ביריד בהםWanda, Tencent, LKK, Artop Group, אך יש בו השתתפות של גורמים מהעולם כולו.

במהלך היריד מיועד להתקיים פורום סין-ישראל לתרבות דיגיטלית ותעשיות יצירתיות, כנס שיאפשר הזדמנויות להרצאה ולמפגש, ואנו שוקדים על אפשרויות נטוורקינג נוספות.

אתר היריד: http://en.cnci.net.cn

עבור חברות וגורמים שטרם מחשפו לשוק הסיני באופן משמעותי, זוהי הזדמנות מיוחדת ונדירה לעשות כן תוך קבלת סיוע משמעותי מצד משרד החוץ והנציגות המקומית ששאיפתם ליזום ולטפח קשרים אלו – החל בחיבורים תרבותיים, מחקריים ועסקיים לפני, במהלך ואחרי היריד, ליווי תכנון הפעילות ביריד ושיווקה, וכלה בסיוע לוגיסטי בשטח היריד, עד וכולל עזרה בתרגום.

מה עלינו, מה עליכם?

הביתן יוקם ויעוצב על-ידינו, יהיו בו שולחנות, כיסאות ומקומות אחסון, אזור ישיבה ודסק קבלה כללי ובו אינפורמציה על המציגים והמשתתפים מישראל. הדסק יאויש לאורך כל תקופת הפעילות ע”י נציג שלנו שיוכל לסייע בתרגום. אנו גם מארגנים את מפגש פורום סין-ישראל ועמלים על הזדמנויות נטוורקינג נוספות, בהן קבלת פנים ישראלית ושילובם של דוברים ישראליים במסגרות נוספות.

אתם צריכים להגיע (עלויות טיסה והשהות עליכם) ולממן צרכים טכניים מיוחדים או חומרים שיווקיים ייעודיים עבור הפעילות והנוכחות שלכם.

כן, זה ממש עוד רגע. נשמח לענות על כל שאלה, לברר כל עניין ולהיפגש במידת הצורך בימים הקרובים. הדדליין להחלטה על השתתפות ביריד הוא יום א’ 9.4 (יום לפני סדר פסח).

מוזמנים להעביר מידע זה אל חברים וקולגות. מקווה לשמוע מכם בהקדם. כאן לשירותכם – אורי.

About Nir Miretzky

ניר מירצקי, בעבר כיהן כיו"ר העמותה, מנכ"ל העמותה וחבר בועד המנהל של העמותה (משנת 2011)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*