Home » מקורות מידע » ActionScript 3.0 Design Patterns by William Sanders & Chandima Cumaranatunge

ActionScript 3.0 Design Patterns by William Sanders & Chandima Cumaranatunge

במוקדם או במאוחר מישהו יצטרך לגרום למשחק שלכם לעבוד, מי יודע אולי זה אפילו יהיה אתם?
כאשר זה יקרה כדאי שתדעו לתכנת, ולדעת לתכנת משמעותו לדעת תבניות תכנות.

ברור לי לחלוטין שלא בהכרח תתכנתו את המשחק שלכם בפלאש, כי הרי הפלאש גוסס ותכף יעלם (כפי שנאמר לי בשנת אלפיים ותשע). אבל מדובר בשפה מאוד קלה לקריאה מה שמאוד רלוונטי כאן כי לדעתי מדובר באחד מהספרים הטובים שנכתבו אי-פעם ללימוד תכנות, זה אולי לא צריך להיות הספר הראשון שממנו תלמדו לתכנת אבל זה ספר נהדר למתחילים שרוצים לקחת את אומנותם כמתכנתים לרמה הבאה וגם רפרנס מצוין למנוסים, ספר שלא עזב את שולחני מהיום שהגיע עליו.

מדובר בספר קריא להפליא, אפילו מצחיק לעתים, שמלמד שלב אחר שלב את המבנים והרעיונות שעומדים מאחורי תכנות מוצלח ורלוונטיים בכמעט כל שפה וכל מערכת.
אלא אם אתם כותבים ב APL, שבמקרה הזה אפשר רק לשאול: למה אתם כותבים ב APL ?!

 

About goldy

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*