Google+

פרוטוקול ישיבה חמישית וועד 2018

12.12.18
משתתפים: גולדי, גיא בן דב, ניר מירצקי

הפגישה התקיימה במשרדי אוזו גיימס, שעת התחלה: 17:50

רשימת נושאים שנידונו:

סיכום ענייני הכנס השנתי – 

  • מעבר על התקציב והסקת מסקנות מאקרו
  • סיכום של מספר דגשים חשובים מופיע בעמודים הבאים (לא לפרסום)
  • כלל הפידבק שהתקבל מופיע בעמודים הבאים (לא לפרסום)
  • התרעה לבעייתיות בהמשך הפעילות במודל הנוכחי – הכנס לא יוכל לממן את עיקר הפעילות השנתית, עקב העלויות שלו שצפויות להיות גבוהות מדי מסיבות שונות (מחסור במתנדבים, מיצוי יכולות ההובלה של גולדי וניר).
  • הצעה לבדוק האם ניתן לפצל את האירוע לאירועים שונים, האחד מוכוון חברות גדולות כאירוע מקצועי, השני כאירוע הזנק קריירה לקהל צעיר יותר.

לוח המשרות

  • לא מצליח להתניע אמיתית, עקב חוסר תשומת לב שוטפת
  • גולדי יעשה שיחה עם ג'ונה, שאחראי על הנושא, ולהבין האם הוא יכול לקדם זאת בעוז

HYPE

  • אירוע בעוד כשבוע, ניר מטפל מול גיא טובול

GGJ

  • מסתמן כבעייתי, דנו באפשרות לא לקיים אותו השנה תחת אחריותנו
  • הוחלט לפרסם קול קורא למתנדבים לניהול מיקומים במרכז הארץ, תוך שמירה על אפשרות הסירוב במקרה של מתנדב לא מתאים. באחריות ניר

נושאים שלא הספקנו לדון בהם:

  • משימות אחרונות לסגירת ענייני הכנס השנתי
  • אירועים קרובים שכבר קיימים בלו"ז
  • אירועים קרובים אחרים
  • המשך עבודה עם גורמים בתעשייה (בדגש על הפנייה של פלאריום)
  •  כינוס אסיפה שנתית (מתי ואיפה) 
  • מציאת מודל עסקי ואלידי למימון פעילות העמותה
  • מציאת אחראי לפעילות מול שגרירויות שונות לטובת חילופי תרבויות ומימון אורחים

הישיבה ננעלה בשעה 19:50

  • אולם ומיקום – קרוב מספיק לתל אביב,  אזור האינדי לא היה קיים ולא היה מספיק מקום לספונסרים. כנראה לא נמשיך איתם. צריך מקום ל 600-700 איש, 3 טראקים, אולם מרכזי ל 500 איש ורחבה טובה לביתנים ואינדי.
  • גרפיקה -יצא יותר בתקציב אך היה טוב יותר אך יש עכשיו טמפלייט ל-2019 לשימוש
  •  אוכל – תקציב יצא פחות מהמתוכנן הייתה איכות וכמות טובה ,כולל ה10 אחוז הנוספים שניתנו מעבר להזמנה. 
  •  טיסות ושהייה על האורחים – נוהל רע בפעם הבאה יופעל רק על ידי מתן החזרים כך שהאורחים ינהלו את הטיסות של עצמם.
  •  כירטוס – לעבוד עם ליזה בפעם הבאה שתנהל את הכל
  •  ניהול תוכן  – תוכן היה חסר יועצים ועדות לכל אחד מהתחומים חסר track לארט
  • במתנדבים – חוסר חמור במתנדבים פירוק המתחם בנייתו וניהול המתנדבים 
  •  שיווק – תקציב קטן מידי והתחיל מאוחר מידי לא עזר לבניית החסויות
  • הפקה –  לנסות למצוא מפיק מקצועי שיקח אחריות להוביל את הכנס
  •  עלות – סך הכל קצת יותר יקר אך לפי הצפי אפשר יותר זול
  •   חסויות – הזדמנות לפנות לשגרירויות לתקציבי תרבות וחדשנות טכנולוגית .  בסך הכל שנה טובה בלי הגדולים – כך שאפשר הרבה יותר. 
  •  170  חברים בעמותה חדשים ומחדשים
  • פדבקים אחרי – לא נעשה מחקר . סה"כ אנשים היו מרוצים.
  • סיכום: לא תהיה יכולת לעשות כנס דומה ללא שינוי מהותי של צורת ההפקה הניהול וכמות החסויות.  הרווח אינו מצליח ליצר אטרקטיביות מספקת .

About Nir Miretzky

ניר מירצקי, בעבר כיהן כיו"ר העמותה, מנכ"ל העמותה וחבר בועד המנהל של העמותה (משנת 2011)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*