תחרות GameIS Awards ה-7 למשחקים דיגיטאליים – קול קורא להגשת הצעות
אנו שמחים להכריז על פתיחת הרישום לתחרות משחק השנה הישראלי – GameIS Awards 2014!
כל משחק דיגיטלי בכל פלטפורמה שפורסם מה-1/11/2013 ע”י ישראלים או בישראל יכול להגיש מועמדות לתחרות בהתאם לתקנון התחרות.
מה צריך לעשות כדי להירשם לתחרות?
זה פשוט וקל. מלאו את הפרטים בטופס המצורף.
עד מתי אפשר להגיש מועמדות?
התאריך האחרון להגשת מועמדות הוא 4/12/2014, היום בו יתקיים הכנס השנתי של עמותת GameIS.
מה הקריטריונים לשיפוט בתחרות?
משחקיות, גרפיקה, סאונד, מקוריות וחדשנות, הנאה וערך מוסף.
באלו קטגוריות יתמודדו המשחקים השנה?
הקטגוריות אליהן תוכלו להגיש מועמדות הן:
משחקים שיווקיים/פרסומיים
משחקי ילדים
משחקי מובייל/טאבלט – מפתחים עצמאיים (עד 5 מפתחים בצוות)
משחקי מובייל/טאבלט – משחקי חברות (מעל 5 מפתחים)
משחקי סטודנטים
משחקי ממ”ד (מפתח אחד עד 5)
משחקי קונסולות ועזרים, כולל משחקי רשת ופייסבוק (משחקי דפדפן)
משחקי ג’אם – משחקים שפותחו במסגרת האקתונים מ- 2014
יוצרים צעירים – כל יוצרי המשחק צעירים (עד גיל 18).
ואם אני מעדיף לא להגיש לקטגורית סטודנטים?
אם פתחתם משחק במסגרת הלימודים ואתם מעוניינים להגיש אותו בקטגוריה אחרת, תוכלו לעשות זאת ובתנאי שהוא עומד בקריטריונים של הקטגוריה הנבחרת.
אפשר להגיש משחק אחד ליותר מקטגוריה אחת?
לא, לא ניתן להגיש משחק ליותר מקטגוריה אחת. הקפידו להגיש את המשחק לקטגוריה המתאימה.
כמה משחקים אפשר להגיש לתחרות?
אין הגבלה, וכל המרבה הרי זה משובח!
כל עוד המשחקים עומדים בקריטריונים ובתנאי התחרות – תוכלו להגיש אותם לתחרות.
מה הלו”ז של התחרות?
20/10/2014 פתיחת התחרות להגשת מועמדות למשחקים
4/12/2014 המועד האחרון להגשת מועמדות
5-6/12/2014 שליחת הודעה למועמדים – אישור הגשת מועמדות
14-27/12/2014 שלב השיפוט
7/1/2015 – טקס GameIS Awards 2014 והכרזה על הזוכים
מי הם חברי ועדת הפרס?
חקשוריאן יעל – יו”ר הועדה, מנהלת פרויקטים, בלוגרית ומרצה לעיצוב ופיתוח משחקי מחשב, יועצת לשילוב משחקי מחשב בחינוך. בוגרת המחזור הראשון בתכנית לפיתוח משחקים במכללה האקדמית בית ברל.
חברת הוועדה לבחירת משחק השנה משנת 2012, ומנהלת התחרות בשנתיים האחרונות. חברה בועד המנהל של עמותת GameIS משנת 2014.
טל עידו – חבר הועדה, מיסד וראש מוצר ב-Captain Up, סטראטפ המספק פלטפורמה להעשרת אפליקציות ואתרים עם מכניקות משחק. בעבר יזם ומפתח ב-We Create Stuff, שבין היתר פיתחו את Interlocked, Portal: TFV ועוד. שותף בהקמה של Games for Peace, עמותה שמטרתה לגשר בין קהלים צעירים באיזורי סכסוך באמצעות משחקים. זכה בעבר בשלושה פרסי GameIS Awards בשנים: 2008, 2010 ו-2012.
מירצקי ניר – חבר הועדה, יו”ר עמותת GameIS, מפיק תוכן משחקים וטכנולוגיה. בעל ניסיון רב שנים במשחקים דיגיטליים, ייבוא, סחר, ו”שימוש עצמי”– יזם חברת הפקות תוכן טלוויזיוני וייעוץ לערוצי טלוויזיה בינלאומיים בתחום הגיימינג TheGamers.TV.
שותף בחברת TheGamers.BIZ המספקת פתרונות Engagement Design לחברות מכל תחומי המשק וכן מפיקה תכני וידאו בנושאי משחקים וטכנולוגיה לחמשת המסכים.
איפה מתפרסמים כל פרטי התחרות?
כדי להישאר מעודכנים לגבי התחרות עקבו אחר הפרסומים באתר ובקבוצה בפייסבוק.
למה כדאי להתמודד בתחרות?
הזוכים במקום הראשון יזכו בפסילון המוזהב, בתעודה המעידה על זכייתם במקום הראשון בתחרות ובמקום מובטח בהיסטוריה של התעשייה הישראלית. לזוכים בשלושת המקומות הראשונים תוענק תעודה + Badge מיוחד של התחרות לשימוש באתר או בפירסומים שונים של היוצרים.
מלבד זאת, תזכו כמובן בחשיפה של המשחק שלכם, בפרסום ובהזדמנות ליצירת קשרים חדשים.
כמיטב המסורת אנחנו צופים גם השנה גם פרסים שיוענקו מצד נותני החסויות לזוכים בתחרות.
שלום,
רציתי לשאול כמה שאלות על הגשת המשחקים לתחרות השנתית, שלא הצלחתי למצוא להן תשובה:
1. האם המילה “מפתחים” בצוות מתייחס לכמות המתכנתים או לכמות אנשי הצוות באופן כללי?
2. מה ההבדל בין קטגוריית ממ”ד למפתחים עצמאיים?
3. משחקי ילדים לא תלויים בכמות אנשי הצוות או הפלטפורמה?
תודה רבה!
הי יובל, תשובות לשאלות שלך
1. מפתחים – הכוונה לכל אנשי הצוות באופן כללי ולא רק תוכניתנים.
2. מפתחים עצמאיים היא תת-קטגוריה של מובייל ולכן בהכרח מדובר במשחק מובייל. בקטגורייה ממ”ד, המשחק יכול להיות בכל פלטפורמה.
3. משחקי ילדים לא תלוי בכמות אנשי הצוות או הפלטפורמה.
בכל מקרה חשוב לקרוא את התקנון: http://bit.ly/gameISAwards2014Rules