נקודות פגיעה, כוח, זריזות ודירוג שריון – תחום משחקי התפקידים הממוחשבים חייב את קיומו למבוכים ודרקונים. אופן הפיתוח של ה-RPG השולחני והאלקטרוני מבוצע בהדדיות מוזרה כבר שלושים שנה, אך סביב עקרונות שונים, שמונעים מהם להיפגש. זהו ההבדל בין גילום לכימות, ואולי דווקא ניתן להתגבר עליו.
הסדנא תציג בקצרה את המהדורה העדכנית ביותר של משחק התפקידים המפורסם (והראשון) בעולם, מבוכים ודרקונים, ותסקר את האופן בו השפיעה המצאתו על עולם משחקי המחשב, כיצד המגמה התהפכה בשנים האחרונות, ולמה רקע במשחקי תפקידים ובתיאוריה של מ”ת שולחני הוא כלי מועיל בידיו של כל מפתח משחקים. יהיה גמד.
מנחה הסדנא: ערן אבירם, שבין השאר מתרגם את מו”ד 4 לעברית וערך בעבר את אתר Vgames.