Home » GameIS » GameIS נכנסים לשיתוף פעולה אירופאי

GameIS נכנסים לשיתוף פעולה אירופאי

במסגרת כנס GameIS 2012 הכרזנו על שיתוף פעולה עם כנס Quo Vadis שנערך בברלין, כחלק מסט אירועים גדול יותר שנקרא הDGT (קיצור של Duestche GameStage). הכנס עצמו יכיל מגוון הרצאות מאנשים מובילים בתעשיית המשחקים העולמית (בין המרצים הראשונים שהוכרזו: Ed Fries האבא של קונסולת ה-Xbox, ו-Al Lowe שיצר את סדרת לארי) ומגוון אירועים יחודיים.
מידע מפורט יותר על האירועים (שיערכו בין ה-23 ל-27 באפריל) ניתן למצוא באתר הכנס ובקובץ ה-PDF המצורף כאן:
DGT_QV_Basic_Info_ML
משתתפים בכנס הישראלי זכאים להנחה של 20% על מחיר הכרטיס, אבל מעבר לכך נותרו לנו מספר כרטיסים לחלוקה עבור חברי עמותה רשומים. מחירי הכרטיסים עומדים על מאות יורו, ככה שמאד משתלם ליצור איתנו קשר במידה ואתם מעוניינים להגיע לכנס.

אבל אנחנו כבר מביטים מעבר לאופק של הכנס הקרוב, ושמחים להכריז כאן שבהמשך לשיתוף הפעולה הזה גם חתמנו על הסכם שיתוף פעולה אירופאי חוצה מדינות, אשר מאגד בתוכו מספר ארגונים מקצועיים וכנסים ברחבי היבשת (ובישראל, שטכנית לא נמצאת ביבשת. אבל אם לא תגלו להם אז גם אנחנו לא).

בין הכנסים הנוספים (עליהם נמשיך לדווח בעתיד) שבהם תזכו להטבות ניתן למנות את GameLab בברצלונה, GotGames ו-Festival of Games באמסטרדם, Nordic Games במאלמו (זה בשבדיה), ו-WGK בגדאנסק שבפולין. עכשיו רק נותר לכם לבחור איפה תהיו מעוניינים לבקר, ואם השתתפתם בכנס GameIS השנתי – ההנחה עלינו (השוקולד והוויסקי מהדיוטי למפגש הבא – עליכם). נמשיך לעדכן על כנסים בינלאומיים נוספים בעתיד, בתקווה שהמעגל רק יתרחב עם הזמן.

About goldy

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*