טקס ההכרזה על הזוכים בתחרות משחק השנה GameIS Awards 2015 נערך בסינמטק תל אביב בתאריך 6/1/2016 באירוע חגיגי במיוחד .הטקס התקיים הודות לחסות הזהב של Captain Up וחברת TabTale שהעניקה חסות לקוקטייל הVIP המשודרג בפתיחת האירוע.
לטקס הגיעו חברי העמותה, השופטים, משתתפי התחרות, חברים ובני משפחתם והנחה אותו שמעון ראיצ’יק, סטנדאפיסט, מפתח משחקים ותיק וחבר העמותה.
הזוכים בתחרות הם:
פרסים הוענקו לזוכים ב- 10 קטגוריות:
Best Solo-Dev Mobile Game – Monsters Rush
Best Co-Production Game – Mushroom11
Best Garage Game – Hula Blade
Best Indie Mobile Game – Icy Run
Best Jam Game – Avian Days
Best Kids Game – Elephant Art
Best AR & VR Game – A Magical VR Christmas
Best Student Game – PonchJoe
Best Mobile Game – Hopeless 2: Cave Escape
Special Achievement – ANgST
רשימת המשחקים שזכו בתחרות וקישורים למשחקים.
המשחקים הזוכים קיבלו את הניקוד הגבוה ביותר בכל קטגוריה באמצעות תהליך שיפוט מוקפד של 27 שופטי התחרות.
הרשימה המלאה של המשחקים שעלו לגמר (כולל הסרטונים שהוצגו בטקס).
פרס מפעל חצי חיים – רנארד גלוזמן
כבכול שנה הוענק פרס מפעל חצי חיים לאדם שתרם משמעותית לתעשיית המשחקים.
השנה הוענק הפרס לרנארד גלוזמן שפועלו השפיע מהותית על מהלך ההיסטוריה הקצרה של תעשיית המשחקים הישראלית.
רנארד הניח יסודות לפריחת תעשיית המשחקים בשני מישורים – הראשון, ביצירת המשחק “תככי הרייטינג” וסדרת משחקי “פּיפּוֹש”, מסוף שנות ה-90 ועד לשנת 2003, בפיתוחה של חברת גיליוטין שהקים עם אחיו רועי. המישור השני – הקמת המסלול האקדמי הראשון בישראל בתחום עיצוב פיתוח משחקי מחשב במכללת בית ברל, מסלול ה”משחקולוגיה” וזאתביחד עם פרופ’ דיאנה סילברמן קלר ז”ל שפרס משחק הסטודנטים מוענק הכל שנה על שמה, שם שימש רנארד כראש התוכנית בין השנים 2005-2011.
גולדי, אמר את הדברים הבאים במעמד הענקת הפרס: “אני, כסטודנט במחזור הראשון של התוכנית, ולימים גם מרצה בה ובתוכניות במוסדות אחרים, אין לי כל ספק שמאמציו של רנארד נשאו פירות.
הוא גיבש סביבו סגל מרצים איכותי, ובנה תוכנית לימודים מקיפה בת ארבעה סמסטרים, עם קשר משמעותי לתעשייה הצעירה דאז, והעקרונות המנחים שלה ניכרים עד היום גם בתוכניות אקדמיות אחרות בישראל. המסלול בבית ברל היוה לאורך השנים קרש קפיצה לקרוב ל-200 סטודנטים, רבים מהם עדיין מיישמים את אשר למדו בתוכנית ומתפרנסים מהתחום.
רנארד כמרצה היה תמיד עתיר בדוגמאות ושופע ידע, אך עדיין בגובה העיניים, ותמיד ניכר בדבריו ניסיון תעשייתי, לא של אחד שיודע אלא של אחד שעשה”.
נתונים אודות המשחקים בתחרות שהוצגו בטקס:
משחקים לפי קטגוריות (סהכ 91.5% מכלל המשחקים שהוגשו לתחרות, בהחסרת משחקים שנפסלו או שלא עברו שלב ביניים)
משחק השנה הבינ”ל
כמיטב המסורת נבחר גם משחק השנה הבינ”ל, הפעם בהצבעה מוקדמת של חברי הקהילה.
והזוכה בתואר משחק השנה הבינלאומי של קהילת מפתחי המשחקים הישראלית הוא The Witcher 3: Wild Hunt, שזכה במעל 40% מהקולות בסקר הסופי. ברכות לסטודיו CD Projekt Red על הזכיה. זו הפעם הראשונה בה זוכה משחק תפקידים בפרס משחק השנה הישראלי, אחרי שבעבר זכו בו משחקי פאזלים, פלטפורמה, ואסטרטגיה.