Google+

Game Design: Theory and Practice by Richard Rouse III

מחפשים קריאה קלילה ומידע עדכני?
תחפשו במקום אחר, הספר הזה הוא בהחלט לא קליל, אפילו טרחני לעתים, ויותר מפעם אחת הוא מרגיש מאוד מיושן.
אבל אני עדיין יכול להמליץ עליו בפה מלא.
מדובר בניתוח מעמיק ורציני לתחום של עיצוב משחקים, כאשר במיוחד רצוי לציין לשבח את פרקי הראיונות עם ענקים מהתחום כגון: סיד מייר, אד לוגג, ויל ריט ועוד רבים.
ואת פרקי ניתוחי המשחקים כמו: טטריס, לוום, סנטיפיד ( טיפה מיושן, אמרתי לא? )
פרקים אלו לבדם יותר משווים את הטרחה והמחיר, כי מעבר לכתיבה הכבדה מסתתר גוף ידע שיותר משווה את המסע הנדרש.

About Asi Epshtain

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*